QUALITY STATEMENT AND CLIENT CHARTER
Kami komited menyediakan perkhidmatan ICT berimpak tinggi dan melaksanakan penambahbaikan berterusan bagi meningkatkan kepuasan pelanggan sejajar dengan visi dan misi UTMDigital.
Dasar Kualiti UTMDigital menjadi panduan kepada semua staf untuk melaksanakan sistem penyampaian ICT berimpak tinggi melalui:
Profesional digital yang berinovatif dan entrepreneural
Perkhidmatan ICT digital bersepadu dan kolaboratif selari dengan perkembangan teknologi digital
Penambahbaikkan berterusan dan penciptaan inovasi nilai kepada pelanggan
Pengukuhan produktiviti kerja
Orientasikan risiko dan peluang yang dapat menjamin kelancaran perkhidmatan, keutuhan, keselamatan, kepuasan pelanggan dan khidmat sokongan berkualiti
Ekosistem digital dan perkhidmatan universiti berpacukan data
Digital Care
[contact-form-7 id=”28618″ title=”Contact form 1″]
UTMDigital JB
Block D07
Department of Digital Services
Universiti Teknologi Malaysia
81310 UTM Johor Bahru
Johor Darul Takzim, Malaysia
Counter Operating Hours
Thurs: 8.30am – 3.00pm
Break Hours : 1.00pm – 2.00pm
Fri – Sat: Closed
Call (Digital Care)
(6) 07 533 2136
Email (Digital Care)
digitalcare@utm.my
UTMDigital KL
Department of Digital Services
Universiti Teknologi Malaysia
Jalan Sultan Yahya Petra
54100 Kuala Lumpur
Malaysia
Counter Operating Hours
Break Hours : 1.00pm – 2.00pm (Mon – Thurs)
12.15pm – 2.45pm (Fri)
Sat – Sun: Closed
Call (Digital Care KL)
(6) 03 4819 9990