DASAR KUALITI
Dasar
DASAR KUALITI JABATAN PERKHIDMATAN DIGITAL (UTMDIGITAL)
Kami komited menyediakan Perkhidmatan ICT berimpak tinggi dan melaksanakan penambahbaikan berterusan bagi meningkatkan kepuasan pelanggan sejajar dengan visi dan misi UTMDigital.
Dasar kualiti UTMDigital menjadi panduan kepada semua staf untuk melaksanakan sistem penyampaian ICT berimpak tinggi melalui:
- Profesional digital yang berinovatif dan entrepreneurial
- Perkhidmatan ICT digital bersepadu dan kolaboratif selari degan perkembangan teknologi digital
- Penambahbaikan berterusan dan penciptaan inovasi nilai kepada pelanggan
- Pengukuhan produktiviti kerja
- Orientasikan risiko dan peluang yang dapat menjamin kelancaran perkhidmatan, keutuhan keselamatan, kepuasan pelanggan dan khidmat sokongan berkualiti
- Ekosistem digital dan perkhidmatan universiti berpacukan data
Digital Care
UTMDigital JB
Block D07
Department of Digital Services
Universiti Teknologi Malaysia
81310 UTM Johor Bahru
Johor Darul Takzim, Malaysia
Hours
Sun – Wed: 8.30am – 4.30pm
Thursday: 8.30am – 3.00pm
Friday – Saturday: Closed
Call (Digital Care)
(6) 07 553 2136
Email (Digital Care)
digitalcare@utm.my

UTMDigital KL
Department of Digital Services
Universiti Teknologi Malaysia
Jalan Sultan Yahya Petra
54100 Kuala Lumpur
Malaysia
Hours
Mon – Fri: 8.30am – 4.30pm
Sat – Sun: Closed
Call (Digital Care KL)
(6) 03 2615 4440